Wsparcie techniczne

Wszystkim naszym Klientom zapewniamy obsługę błędów oprogramowania na poziomie gwarancyjnym, realizowanym w dni robocze w godzinach 8-16. Obsługa taka jest realizowana wg kolejności zgłoszeń. Dokładamy starań aby wszelkie błędy były usuwane w ciągu maksymalnie kilku dni roboczych.

Obsługa gwarancyjna zawiera 2 godziny miesięcznie konsultacji technicznych w zakresie użytkowania systemu. Wsparcie to jest prowadzone na poziomie administratora systemu (administrator Klienta stanowi pierwszą linię wsparcia dla swoich użytkowników). Okres obsługi gwarancyjnej to 12 miesięcy od momentu produkcyjnego uruchomienia oprogramowania.

Klientom wymagającym pełnego zabezpieczenia ciągłości pracy mobilnego systemu informatycznego oferujemy wsparcie techniczne i konsultacje na poziomie rozszerzonym, realizowane w godzinach i dniach dopasowanych do wymagań Klienta. Cechą szczególną tego rodzaju wsparcia jest gwarantowany, ekspresowy czas usuwania błędów oraz dostęp do usługi dla administratorów i użytkowników systemu.

Prosimy o zgłaszanie problemów i zapytań dotyczących naszego oprogramowania bezpośrednio w systemie serwisowym. Zarejestrowane zgłoszenia zostaną obsłużone zgodnie ze standardami uzgodnionymi w umowach serwisowych lub w gwarancji na oprogramowanie.